31 Ocak 2015

AHŞAP BOYAMA POŞET KUTUSU...


Merhabalar dostlar........

Çok sevdiğim arkadaşım, dostum Nurcana, mutfağı için yaptığım poşetlik                                             ( yada poşet kutusu  ne derseniz )  iyi günlerde kullanması dileğiyle...

Arkadaşım çok güleryüzlüdür kendi gibi neşeli, bol çiçekli , kuşlu, kelebekli bir kutu istedi benden bende elimden geleni yapmaya çalıştım . ( Laf aramızda çok beğendi ) Umarım sizlerde beğenirsiniz . Hoşçakalın ...Seviyorum hepsiniziii...




 
                                    Peçete dekupajı ve çatıda mumla eskitme kullanılmıştır....






                 Çiçekleri tamamlamak için bir kaç fırça darbesi atmadan olmaz değil mi ama?..


5 yorum:

  1. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΟΥΤΙ!!!
    ΤΟ ΑΓΑΠΗΣΑ.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş elinize sağlık... ayrıca bloğunuzu takibime aldım bende beklerim sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş elinize sağlık ayrıca Bloğunuzu takibime aldım bende beklerim sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık çok güzellll pekiiil o kuşları nası yaptınız

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...